31 Mayıs 2009 Pazar

YAĞMURDAN KAÇARKEN DOLUYA TUTULDUM


Bu gün bilim için ne yaptım? Çok şey yaptım ama hiç bir şey yapmadım. Vay vay vay amma felsefik bir cevap oldu bu. Bu gün bilim için yaptığım her şey yarın öbür gün bir işime yarar elbet. Yaramasa da yıllar sonra belki birileri benim bilim adıma yaptığım çalışmaları sanki ilk kendisi yapıyormuş gibi ortaya çıkarsa, "nah işte ben bu çalışmayı yıllaaaaar önce yaptıydım" diyerek suratına yapıştırırım çalışmamı. Öyle eblek eblek baka kalır. Ben de hin hin gülerim. Tek kaşımı kaldırır, elimi çeneme koyup, gözlüklerimin üstünden bakarım. İşte o an benden kralı olmaz. Beyaz önlüğümün de üstümde olması lazım tabi yoksa nerden bilecekler benim bilim insanı olduğumu değil mi efendim. Ben hemen şu önlüğümü bir yılayayım, ütüleyeyim de hazır olsun...

Hiç yorum yok: